środa, 30 maja 2012

Na dobry początek

Witajcie!

To będzie blog o książkach. O tych, które przeczytałam, które chcę przeczytać i o tych, których nie przeczytam nigdy. O emocjach, jakie mogą wywoływać przelane na papier historie. O poruszających czułe struny duszy zdaniach. (Jakkolwiek melodramatycznie by to nie brzmiało).

Chciałabym utworzyć tu taką swoją biblioteczkę, odkładać na nią wszystkie pozycje, które wpadły mi w ręce, i dzielić się nimi z innymi. Przybiblioteczkowy klub dyskusyjny? Marzenie!

7 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia :) Jednak ja się przyznam, że się ostatnio zapuściłam jeśli chodzi o książki ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Do czytania na szczęście zawsze można wrócić, podobnie jak do jazdy na rowerze, więc jeszcze nic straconego;)

      Usuń
  2. Fajny blog, dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie ;) http://ksiazki-recenzja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na więc, rozgoszczę się tu jeśli pozwolisz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że właśnie czytasz "Dziennik geniusza", parę lat temu zaczęłam go czytać ale porzuciłam po kilku stronach (częściowo pewnie dlatego, że miałam go w pdf-ie na komputerze a nie lubię czytać książek w takim wydaniu). Czekam więc na recenzję, może po jej przeczytaniu zrobię podejście nr 2. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Klub dyskusyjny ? Jeśli tylko powstanie tak na poważnie będę się udzielać i to mocno. Uwielbiam rozmawiać o książkach. Powodzenia w blogowaniu.

    OdpowiedzUsuń

Moje serce raduje każdy komentarz - oprócz tych, które go nie radują;) Dziękuję za Twój czas, Czytelniku, i Twoje zainteresowanie. Gorąco zapraszam do dyskusji. Do przeczytania!