środa, 4 lipca 2012

Poznajmy się, czyli zostałam otagowana (i to nie raz!)

Blogowy wirus dopadł i mnie - zostałam otagowana przez Symtuastic Avenixa. Pozostaje mi więc udzielić mądrych odpowiedzi na ich podchwytliwe pytania;) Zapraszam również każdego chętnego do wzięcia udziału w zabawie, na którą to okazję stworzyłam własny zestaw wnikliwych zagadek:)


Pytania do Was:
1. Serce czy rozum?
2. Nauka czy sztuka?
3. Wiara czy wiedza?
4. Wykształcenie czy doświadczenie?
5. Czytanie czy pisanie?
6. Nakanapie.pl czy Lubimyczytać.pl?
7. Najlepszy przyjaciel czy ukochany/ukochana?
8. Rosół czy gazpacho? 
9. Angielski czy amerykański?
10. Inspiracja czy rutyna?
11. Mądrość czy odwaga?






Pytania Symtuastic:
1. Rolki czy rower? Rower.
2. Poezja czy proza? Proza.
3. Fast food czy kuchnia polska? Fast food.
4. Mozart czy Bach? Bach, choć najchętniej Debussy i Wagner.
5. Romans czy horror? Horror.
6. Wampir czy wilkołak? Wampir!
7. Ignorancja czy wrażliwość? Wrażliwość.
8. Patriotyzm czy emigracja? Raczej emigracja.
9. Tolerancja czy nietolerancja? Tolerancja w granicach rozsądku.
10. Pędzel czy ołówek? Ołówek.
11. Węch czy słuch? Słuch.



Pytania Avenixa:
1. Basen czy morze? Chyba basen.
2. Wielka Brytania czy Stany Zjednoczone? Bezkonkurencyjnie Wielka Brytania.
3. Muzyka klasyczna czy popularna? Klasyczna.
4. Wakacje na księżycu czy Marsie? Na księżycu - Mars jest zbyt gorący ;)
5. Okulary przeciwsłoneczne czy czapka z daszkiem? Okulary. A może kapelusz?
6. Woda gazowana czy niegazowana? Niegazowana.
7. Fantastyka czy obyczajowe? Obyczajowe.
8. Książki, których akcja dzieje się w przyszłości czy przeszłości? W przeszłości.
9. Dom czy blok? Dom.
10. Blogspot czy blog.onet? Blogspot.
11. Szczęście czy pieniądze? Szczęście, choć wcale nie jestem tego pewna.



Jeszcze dziś pojawi się recenzja "Chwały mojego ojca. Zamku mojej matki", mam więc nadzieję, że żegnam się tylko do przeczytania :) Miłego dnia!


P.S. Co myślicie o takich zabawach? Lubicie je, a może uważacie za nudne i męczące? Dla mnie to świetna okazja, by dowiedzieć się nieco więcej o moich ulubionych recenzentach :)

9 komentarzy:

  1. Hmm, ja nie przepadam za takimi zabawami, choć przyznaję, że z niektórych można dowiedzieć się kilku ciekawych rzeczy o blogerach:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Tobą, że to świetny sposób na poznanie bliżej blogerów, ale ja jakoś nie przepadam za tymi zabawami ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście dostałaś podchwytliwe pytania:) Musiałabym się długo zastanawiać nad odpowiedziami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że w tej zabawie wystarczy wybrać jedną odpowiedź, a nie trzeba się rozpisywać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, wszystko odbywa się szybko i bezboleśnie;) Może sama spróbujesz swoich sił?:)

      Usuń
  5. Fajne odpowiedzi. Też wolę wampiry niż wilkołaki.
    Zapraszam do mnie (twojego bloga dodałam do obserwowanych).

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja zdecydowanie wolę wilkołaki :) Jeszcze się nie przekonałam do takich zabawach na blogach, ale lubię czytać posty z nimi u obserwowanych bloggerek, może czas się z tym oswoić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się Twoje pytania, ja też nie przepadam za takimi zabawami, ale biorę czasem w nich udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne Twoje pytania :) I odpowiedzi też ciekawe, choć sama wolę książki dziejące się w przyszłości :) Btw, zapraszam Cię na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń

Moje serce raduje każdy komentarz - oprócz tych, które go nie radują;) Dziękuję za Twój czas, Czytelniku, i Twoje zainteresowanie. Gorąco zapraszam do dyskusji. Do przeczytania!