czwartek, 21 czerwca 2012

Polsko-angielski konkurs u Carrie

Moi Drodzy!


Mój blog ma zaledwie kilka tygodni, ale już czuję, że wciągnął mnie na dobre. A ponieważ przyjęliście go bardzo ciepło, postanowiłam urządzić konkurs, żeby się Wam odwdzięczyć :)


Możecie wygrać jedną z dwóch książek: "The Wolf at the door"  - sensację mistrza gatunku Jacka Higginsa w języku angielskim oraz - już po polsku - wyróżnioną prestiżową nagrodą Goncourtów "Kochankę Brechta" Jacquesa-Pierre Amette. Co zrobić, żeby jedna z tych pozycji trafiła do Was?


1. Dodajemy blog do obserwowanych 
2. Umieszczamy uroczy i profesjonalny banner na swoim blogu
    (Osoby, które nie prowadzą bloga również mogą wziąć udział w konkursie - publikując ten post na facebooku)
3. Zgłaszamy się w komentarzach poniżej podając tytuł książki, którą wybieramy, maila oraz adres bloga (względnie tablicy na facebooku)


A na osoby, które:
  • już wcześniej obserwowały Bones made of glass (a było ich 29),
  • napiszą, jaką lekturę proponują na wakacje i dlaczego,
czekają dodatkowe losy:)


Proste, prawda?:) Na wasze zgłoszenia czekam do niedzieli, 1 lipca, a już w poniedziałek dowiemy się, do kogo trafią książki. Zapraszam serdecznie do udziału i pozdrawiam!


*Adnotacja drobnym druczkiem: nagrody wysyłam tylko na terenie Polski

27 komentarzy:

  1. Zgłaszam się oczywiście i obserwuję już od jakiegoś czasu :)
    A wybieram książkę pierwszą, czyli The Wolf at the Door :)
    Zaraz zorganizuję baner u siebie w zakładce Konkursy :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E-mail: trinity801@autograf.pl
      mojeczytadla.blogspot.com

      Usuń
  2. obserwuję od jakiegoś czasu i zgłaszam się po "Kochankę..." :)
    banerek dodaję w zakładce konkursy na moim blogu :)
    http://czytam-bo-lubie-ksiazki.blogspot.com/
    meil renka012wp.pl
    a na wakacje proponuję książki pana Simona Becketta! :) rewelacyjny pisarz! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się po tą powieść po angielsku :)
    Mail - ederleziz@gmail.com
    Banner zaraz dodam.
    Na wakacje polecam " A między nami ocean..." Susan Wiggs. Powieść jest naprawdę świetna i dobrze się czyta. Więcej o niej u mnie w recenzji. ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się ;) i wybieram "Kochankę Brechta" Jacquesa-Pierre Amette
    Mail: sunshineplayer@op.pl
    adres bloga: http://sunshine-paradise.blogspot.com/
    Baner dodany ;)
    A polecam "Szczęściarza" N. Sparksa, którego czytałam na wakacjach rok temu i bardzo dobrze wspominam ;) Dzięki niemu przeżyłam 5 godzinne opóźnienie na lotnisku ;)ewentualnie "Ostatnią piosenkę" tego samego autora ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się! Mam ochotę na książkę po angielsku, bo poza nauką i studiowaniem tego języka chcę sprawdzić moje umiejętności w czytaniu powieści, zamiast gramatyki opisowej :)
    mój mail: whizz.kid@onet.eu
    adres bloga: http://52-ksiazki.blogspot.com/
    Na wakacje mogę polecić zabranie kilku książek, bo przy opalaniu się można w ciągu tygodnia przeczytać ich koło 3... Sądzę jednak, że jeśli nie sięgnęłaś jeszcze po "Cień wiatru", to serdecznie zachęcam do lektury- książka idealna na odpoczynek od codzienności, za to wciągająca w tajemnicę Cmentarza Zapomnianych Książek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się. Wybieram "Kochankę Brechta".
    mail: ceisha@wp.pl
    blog: http://hrod-beraht.blogspot.com/
    Obserwowałam wcześniej.
    Baner zaraz się pojawi.
    Na wakacje polecam ksiażkę "Stulatek, który wyskoczył prze okno i zniknął" J. Jonassona, która tryska świetnym humorem i z pewności umili Ci nawet te deszczowe chwile, które teraz przynosi nam pogoda.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wprawdzie udziału nie biorę, ale baner podrzuciłam do zakładki konkursy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się :)i wybieram "The Wolf at the door"
    antek1532@wp.pl
    Blog obserwowany, właśnie dostałam od Ciebie zaproszenie:)
    Na wakacje polecam "Anioły i Demony" pierwszy raz czytałam 2 lata temu i do tej pory zdążyłam przeczytać ją jeszcze raz. To od niej rozpoczęła się moja przygoda z fizyką kwantową,a przede wszystkim fascynacja Watykanem i tajemniczymi organizacjami min. Iluminatów
    Informacja o konkursie na blogu :)
    http://goodbye-milky-way.blogspot.com/p/konkursy_21.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Książki nie w moim guście. Ale życzę powodzenia innym. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie zgłoszę się. Ale powodzenia dla innych!
    Banner dam u siebie, jako informację :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny pomysł na konkurs ;) Sama udziału nie biorę, ale życzę innym powodzenia i dobrej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja jestem bardzo ciekawa recenzji Miasta poza czasem, bo zastanawiam się, czy nie kupić tej książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. zgłaszam się :D
    a wybieram książkę "Kochanka Brechta".;)
    tu banerek --> selfisi.blogspot.com
    a polecam książkę Elizabeth Miles - "Furie".
    Bardzo ciekawa, dzięki niej na nowo uwierzyłam w moc słowa "przepraszam" : )

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się i wybieram książkę "The Wolf at the door".
    E-mail: grafogirl@op.pl
    Bloga obserwuje jako Grafogirl.
    Blog z bannerem: http://moja-biblioteczka.blogspot.com na podstronie "konkursy".

    Na wakacje polecam "Xanth. Zaklęcie dla Cameleon", bo idealnie nadaje się na deszczowy dzień lub na długą podróż - jest to książka lekka, pełna magii i czyta się ją bardzo szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się. Wybieram książkę nr 2 Kochankę Brechta" Jacquesa-Pierre Amette.
    Właśnie zaczęłam obserwacje jako Anne 18.
    e- mail ania.glod@amorki.pl
    adres bloga : http://anne18-recenzentka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. zgłaszam się po nr 2 tinysweetness.blogspot.com, greennninde@gmail.com , tinysweetness

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się po "Kochankę Brechta". Bloga obserwuję. Banner oraz link do konkursu znajdują się w odpowiedniej zakładce na moim blogu.
    Mój e-mail: sylwiapis@wp.pl
    Adres mojego bloga: http://sylwuch.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się po Kochankę :)
    Bloga obserwuje, banerek wstawiłam.
    e-mail: justyja.jesse.lampert@gmail.com

    A książkę na wakacje jaką? Poleciłabym, gdybym wiedziała co lubisz :)
    Carrie szanownego pana Kinga to na pewno już czytałaś? :), idąc tym tropem, kupiłam niedawno w Empiku wydanie kieszonkowe ,,Wizje w mroku'' L.J.Shmit. Dlaczego ta? Była tania (co istotne, bo pewnie zbierasz na wyjazd wakacyjny :)). Na tyle mała, że zmieściła się do każdej torebki, a jednocześnie tak długa, że przyjemność trwa dobrych kilka chwil (z drugiej strony odradzam osobom z wadami wzroku, ze względu na małe litery). Jest to fantastyczna opowieść, głównie dla płci pięknej. Komu nie pożyczyłam lektury, nie spotkałam się jeszcze z negatywną opinią. Jest łatwa, wciągająca, trochę mroczna i romantyczna zarazem, czyli w sam raz na wakacyjne wieczory, czy to w górach czy na plaży :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się;) Miałabym ochotę na książkę "The wolf at the door". Blog obserwuję, banner zaraz wstawię.
    Mój mail: azumi.90@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. obserwuję jako: butoholiczka
    link: http://www.facebook.com/kasiazralek/posts/387747871282591
    e-mail: cruelorchid@o2.pl
    książka, którą chętnie przeczytam: "The Wolf at the door" Jacka Higginsa

    OdpowiedzUsuń
  21. Chętnie przeczytam "Kochankę ...".

    Obserwuję jako raeszka,
    a.m.math@poczta.fm,
    informacja na pasku bocznym.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się po Wolf at the door
    Obserwuję jako Jarka.
    Baner w pasku bocznym w Jarkowych bazgrołach.

    Na wakacje polecam książkę: Bill Bryson: Ani tu, ani tam. Europa dla średniozaawansowanych- świetna podróżnicza lektura z dużą dawką humor. Idealna na wolną chwilę i poprawę humoru. Dodatkowo zachęca do ruszenia w świat! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeszcze zdążyłam.
    Zgłaszam sie po Kochankę Brechta.
    Obserwuje jako natanna
    baner na http://natanna-mojezaczytanie.blogspot.com/
    proponuję "Lektora" Bernharda Schlinka - książka poruszająca, pobudzająca do refleksji i swietnie sie ją czyta.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam równiez do siebie na wygrywajke zakładkowo-ksiązkową.)

      Usuń
  24. obserwuję jako Ania
    zgłaszam się po Kochankę Brechta
    proponuję "Przygodę fryzjera damskiego" Mendozy, jest to wyjątkowy, dosyć absurdalny kryminał. Mimo iż nie jest to mój ulubiony gatunek książek, to świetnie się przy nim bawiłam! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. zgłaszam się po The Wolf at the Door
    banner jest
    ola291998@wp.pl
    mojeksiazki-ola.blogspot.com
    a polecam książkę Chuda

    OdpowiedzUsuń

Moje serce raduje każdy komentarz - oprócz tych, które go nie radują;) Dziękuję za Twój czas, Czytelniku, i Twoje zainteresowanie. Gorąco zapraszam do dyskusji. Do przeczytania!