poniedziałek, 30 lipca 2012

30 day book challenge - 8, 9, 10

Witajcie!
Przepraszam za moją nieobecność tu i na Waszych blogach. W ostatnich dniach działo się stanowczo zbyt wiele (między innymi świetne koncert Peaches i mojego ukochanego zespołu CocoRosie w ramach festiwalu Nowe Horyzonty), ale zamieszanie na szczęście się skończyło. Dziś zapraszam więc na kolejną odsłonę 30 day book challenge, a jutro - do przeczytania recenzji Sekretu Genezis Toma Knoxa:)



Dzień 8 - Mało znana książka, która nie jest bestsellerem, a powinna nim być
Kiedyś już wspominałam o Dłoni pełnej gwiazd Rafika Schami. To piękna opowieść o dorastającym w niespokojnej Syrii chłopcu, mądra i poruszająca. Uważam, że powinno być o niej dużo głośniej!

Dzień 9 - Książka wielokrotnie przez Ciebie czytana
Często wracam do książek, które mi się podobają. Przemaglowałam kilka razy - między innymi - wszystkie Pottery, Historyka Kostovej i praktycznie każdą powieść Erica Emmanuela-Schmitta.

Dzień 10 - Pierwsza książka przeczytana przez Ciebie
Nie mogę mieć pewności, to było niemal 17 lat temu. Stawiam na baśnie Andersena lub braci Grimm, albo Pocahontas ;)

10 komentarzy:

  1. Moją książką, którą pierwszą przeczytałam, były "Dzieci z Bulerbyn".;) Niestety reszty, które wymieniłaś, nie kojarzę. Bardzo ciekawe wyzwanie.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Planuję, od dłuższego czasu, przeczytać Historyka, ale jakoś mi nie idzie... Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba będę musiała się bliżej zapoznać z "Dłonią pełną gwiazd". Zrobiłaś jej bardzo skuteczną reklamę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też miałam takie wydanie "Pocahontas";) "Dłoń pełna gwiazd" - tego jeszcze nie czytałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Egmont miał w ogóle świetną serię z bajkami Disneya:)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ja mam mieszane uczucia - z jednej strony świetny show, ale z drugiej strony mało w tym było CocoRosie, które znam i lubię;) Natomiast atmosfera rewelacyjna!

      Usuń
  6. "Historyk" też bardzo mi się podobał. A "Dłoni pełnej gwiazd" jeszcze nie czytałam, chyba muszę to zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Dłoń pełna gwiazd" - muszę książkę poznać bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Dłoń pełną gwiazd" (cudowny tytuł, jak każdy zresztą z serii "Labirynty") i "Historyka" mam w planach...:)

    OdpowiedzUsuń

Moje serce raduje każdy komentarz - oprócz tych, które go nie radują;) Dziękuję za Twój czas, Czytelniku, i Twoje zainteresowanie. Gorąco zapraszam do dyskusji. Do przeczytania!